Метки

, ,

Рождество Христово
Зірки палають, і Небо сяє,
і Земля радо так промовляє:
Синочок Божий з’явився, люди,
Христос родився – спасіння людям.
Марія Діва Сина сповила,
і серцем Своїм Його зігріла;
та Він до кожного стучить у серце —
впустіте, люди, зігрійте Мене.
Найдіть Мене в служінні людям,
бо Я їх Батько, і всіх їх люблю;
напоїш, тільки, кого водою,
як Я вже поруч, Я із тобою.
Якщо полюбиш свого ти брата,
прощати будеш, і милувати,
любимим сином Моїм ти будеш –
прощу і Я твої всі вади.
Гріхи прощу, очищу серце,
зійду до нього – з тобою буду.
Любов’ю Я зігрію серце, —
і мир, і радість у ньому буде.
Все зло від тебе повідганяю,
Любов’ю Я з Собой єднаю;
хто так живе, не знає бід той —
не терпить ворог любові світла.
І Божа милість на того сходить,
хто любить інших, і всім прощає;
хто зла не помнить, його не бачить –
бо чисте серце все чистим бачить.
То Божі діти – сини любимі,
хто слуха Бога – того й Він слуха,
того бажання для Бога милі,
молитви його Він всі приймає.
Із Богом жити у серці всюди,
то таке диво, і щастя, люди, —
Він дає радість з Собою щедро,
і Боже Царство на землю сходить.
Сходить у серце того те Царство,
хто вірить Богу, Його шукає,
а Бог нікого не відганяє,
всіх любить Він, всім помагає.
Ой, люди добрі, шукайте Бога,
бо то до щастя лежить дорога;
до щастя й миру – в житі і в серці,
від бід спасіння, і в Рай дорога.
Ой, люди милі, хто ж нам зробив так,
що ми посліпли очима й серцем, —
не там шукаєм свого ми щастя,
тьма охопила, скувала серце.
Ту тьму розвіять, і дати Світло
прийшов Христос на Землю бідну,
щоб сини Божі собою стали,
згадали Бога, тьму розігнали…
І Небо грає, і зірки сяють,
і Земля радо всім так співає:
Синочок Божий вже з нами, люди,
Христос родився – спасіння людям!
15.01.2013

Кудрявцева-Алевтина-Анатольевна-Икона-Рождества-Христова-фрагмент4